La Universitat de Granada ha acollit, durant l’última setmana de març, el XXIV Encuentro de la Red Universitaria de Estudios de Postgrado y Educación Permanente (RUEPEP), un espai de reflexió i col·laboració entre universitats i professionals de l’àmbit de la formació superior contínua.
L’esdeveniment reuneix anualment representants del sector amb l’objectiu d’impulsar la col·laboració interuniversitària i donar resposta conjunta als desafiaments d’una societat en canvi constant. Per això, des de SIGMA hem participat en aquest encontre per debatre els principals reptes actuals i futurs dels estudis de postgrau i l’educació permanent, en un context marcat per la transformació digital, la internacionalització, l’ocupabilitat i el compromís social.